تقدیم به تو
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : لیال       

 

flower 

 

flower



نظرات شما عزیزان:

امين
ساعت9:31---25 تير 1392
سلام گل خانم
قدمت را روي چشم ما بزار


امين
ساعت8:57---20 خرداد 1392
تو چشمانت آبي ست
اما نه به ابي آسمانها
بلكه به ابي يك دل مهربان
تو چشمانت ابي ست اما نه ابي درياها
بلكه به ابي لبخند يك عاشق
تو چشمانت آبي ست
اما نه آبي خيس آبها
بلكه خيس قطره هاي اشك شوق ديدن يك معشوق


امين
ساعت14:11---6 خرداد 1392

سلام گرمي قلبها
براي قلبهايم طپش باش


❤پیچک عشق❤
ساعت19:54---3 خرداد 1392
نگرانت نیستم..
شادی‌های دنیا کنارت هستند..
مزاحمت نمیشوم…
من ودلتنگی‌هایم زیادی هستیم…
جایی برای ما نیست..
میروم گوشه ای..
کناره دلهره…
ازدور به تماشا مینشینم
مزاحمت نمیشوم تو فقط
بخند…


کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت15:42---29 ارديبهشت 1392
. . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ تشریف بیارید
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ تشریف بیارید
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶ تشریف بیارید
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ تشریف بیارید
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ تشریف بیارید
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶تشریف بیارید
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ تشریف بیارید
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶تشریف بیارید
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶تشری


مسافر شهر عشق
ساعت8:35---27 ارديبهشت 1392

همه لحظه ها بی تو خاموش شده اند …
فانوسی روشن کن ، من از بی تو بودن میترسم !


ساعت16:14---24 ارديبهشت 1392


سه چیز مهم:

سه چیز را با احتیاط بردار:قدم،قسم،قلم

سه چیز را پاک نگهدار:جسم،لباس،خیال

از سه چیز خود را نگهدار:افسوس،فریاد،نفرین کردن

سه چیز را بکار بگیر:عقل،همت،صبر

اما سه چیز را آلوده نکن:قلب،زبان،چشم
و سه چیز را هیچگاه و هیچ وقت فراموش نکن:خدا،مرگ،دوست خوب


تنهاترین عاشق...
ساعت23:16---20 ارديبهشت 1392
درگیر رویای توام، منو دوباره خواب کن
دنیا اگه تنهام گذاشت، تو منو انتخاب کن
دلت از آرزوی من، انگار بی خبر نبود
حتی تو تصمیمای من،چشمات بی اثر نبود
خواستم بهت چیزی نگم، تا با چشام خواهش کنم
درارو بستم روت، تا احساس آرامش کنم
باور نمی کنم ولی، انگار غرور من شکست
اگه دلت میخواد بری، اصرار من بی فایدست
هر کاری می کنه دلم، تا بغضمو پنهون کنه
چی میتونه فکر تو رو، از سر من بیرون کنه
یا داغ رو دلم بزار، یا که از عشقت کم نکن
تمام تو سهم منه، به کم قانعم نکن


یــــــاس
ساعت23:32---19 ارديبهشت 1392
به به عجب گلهای خوشگلی
خصوصاً اون بالایی ،
سرخ عنابی بسیار زیبا...
هر دوشون رو تقدیم به خودت هم میکنم عزیز دل


رامین
ساعت12:31---18 ارديبهشت 1392

اگرقانون عشق نبود

درحین جان دادن،پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت.


شراب ناب شیراز
ساعت18:55---17 ارديبهشت 1392
نــپـــرس

هیــــچ نپــــرس از دلــــم

هـــمــین " چـــه خبــــر "

هـــمــین " چـــه میکنـــی ایـــن روزهــا "

ســـوال بـــدی اســت !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php